De maatschappij verandert. We stellen andere eisen aan ondernemingen en hun managers. Van hen wordt verwacht dat meer en meer hun maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen en sturen op duurzaamheid en resultaten op lange termijn.
De invloed van social media neemt zichtbaar toe. Dat heeft ingrijpende consequenties voor de manier waarop werk wordt ingericht. 'Het nieuwe werken' steekt steeds vaker de kop op. Gebruik van Twitter, LinkedIn en dergelijke media speelt een steeds belangrijker rol.
Voeg daaraan toe de 'medewerker 2.0' die de arbeidsmarkt opstroomt en voor wie deze vernieuwingen vanzelfsprekendheden zijn en je begrijpt dat dat consequenties heeft voor leidinggevenden.
In dit artikel geven we (Lisanne Peters van Kruispunt Consulting, Richard van der Naald van ABLE ik zelf) onze kijk op deze ontwikkelingen en wat ze betekenen voor leidinggevenden
Artikel Leidingevende 2.0 of Gastheer 1.0
The aims of acne treatment are to prevent new spots forming, to improve on acne treatment already present, and to prevent scarrings.
BeantwoordenVerwijderencheap cialis
Very intereresting reading. thx
BeantwoordenVerwijderengeneric cialis